Sunday 9 November 2008

De chinese muur - A muralha da China

Gegroet Vlaanderen, Olá a todos,

Sinds dinsdag ben ik terug uit België en om dit te vieren zijn Marisa en ikke vandaag naar de Chinese muur te Tianjin geweest.
De muur kent iedereen, vandaar dat er geen verdere uitleg nodig is.

Hieronder wat fotokes:
O Lode voltou terça-feira das suas belas férias e para comemorar fomos este fim-de-semana ver, e subir, e descer a Muralha da China perto de Tianjin.
Não vale a pena falar sobre a Muralha, já toda a gente a conhece...
Aqui ficam algumas fotos:


En dat er veel te klimmen was kan je op onderstaande foto's zien (de kleine persoon op de eerste foto is Marisa).
Como podem ver, havia muito pra subir. Aquela pessoa ali no meio sou eu. Subimos tudo o que conseguem ver na foto...


Tot slot nog enkele sfeerbeeldjes van lokale toiletten, een bank waar Margriet Hermans is gaan op zitten, een lokaal kruidenmarktje en een paar toeristen.
Ficam aqui ainda algumas fotos das casas de banho públicas, sem água corrente, um banco onde um americano se sentou e um mercado de frutos secos e especiarias.



Vele vele groeten vanuit China. We missen jullie allemaal enorm en zullen zeker ons best doen om de website een beetje meer up to date te houden!!!!
Um beijão enorme da China. As saudades são imensas e vamos tentar actualizar o site com mais regularidade...

Marisa & Lode

4 comments:

ruth said...

ey,
Het zijn weer eens mooie foto's die je op je site hebt geplaast.
Volgens mij zitten jullie daar in een zeer mooi stukje natuur.
Merci, om onze raad eens op te volgen en je site nog eens te vernieuwen. Moeke heeft gisteren de vliegtuigtikets en huisje vast gelegd. Nu is er geen weg meer terug ;)
allé, ik ga leren want volgende week zijn het examens.
-xxx-
ruth

anneke said...

hallo,
kzie dat ons ruth mij voor is...ik had wat problemen om mij in te loggen,kwas mijn paswoord kwijt! tja. idd, ons verblijf is een feit voor Portugal. Wij zullen daar zijn vanaf 13/7 tot en met 23/7. Ons huisje vind je op www.paoulo.nl in de buurt van Nazaré.
Ons Ruth kan sinds kort de belse wegen onveilig maken want ze heeft haar voorlopig rijbewijs.
Hanne is wat medailles van de zwemclub rijker.
Lisa blijft haar benen in de lucht smijten.
Nonkel Rik zorgt heel goed voor mij en ik heb vandaag 27/11 mijn voorlaatste chemo gekregen.
De wit:zwartfoto van jullie is knap. Echt!!
zo, lieve warme groeten , wij missen jullie ook tot...in den draai hier of daar.
knuffel, tante Anne en de vander potens

Ginger said...

I really liked the bench where the american was sitted =D

And the public toillets... ^^

Awesome


Miss you to guys.


Manaaaaa... voltaaaaaaaaaaaa!!!

='(

1º/4º ano said...

Adoro simplesmente adoro a última foto! Irina