Thursday 17 July 2008

Hello! Nihao!



Op aanraden van mijn collega ga ik het "wereld wijde web" vanaf heden gebruiken om een beetje een update te geven over het werk en leven hier in China.


Dit bespaart Marisa en mij het vervelende feit van elk verhaal minstens tien keer opnieuw te moeten vertellen en bespaart jullie te doen alsof het jullie intereseert (volgens etiquette van de elementaire beleefdheid).


Ik zal proberen mijn best te doen om de site een beetje up to date te houden en verwacht dan ook duizenden (positieve/negatieve) reacties van jullie allemaal betreffende de artikels (echter niet betreffende grammatica en spellingsfouten in de artikels).


Greetingz,


Lode

1 comment:

Ginger said...

Tens a noção de que não percebi ponta de corno do texto... pois tens?? :x


Ai o caray!